اومدم انومالی استرس دارم 🥹

۸ پاسخ

خداکنه همه چی خوب بوهه رودوم استرس نداشته بو❤️

طبیعیه منم رفتم قلبم داشت کنده میشد تا وقتی دیدمش و گفت همچی خوبه منم آروم شدم ولی سعی کن خیلی استرس نداشته باشی چون نی نی باید همکاری کنه استرس داشته باشی اونجوری که باید پیش نمیره

انتی چه احتمالی بهتون داد ؟

انشالله سالمه عزیزم

انشاالله که خیره

استرس نداشته باش همه چیز خوبه😍

استرس نداشته باش انشالله با خبرای خوب برگردی 💐

استرس چی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 مامان جوجه ها🐤🐥🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد