۴ پاسخ

عزیزم منم همین مشکل رو دارم از ۲۶هفته.
از هفته ۳۰هر هفته ان اس تی میدم.
ب حرکت مادر هیچ ربطی نداره.فقط سعی کن حرکات یهویی انجام ندی مثلا یهو بلند نشو یهو پهلو ب پهلو نشو.دستاتو بالا نگیر.کش قوص نده ب خودت.
خیلییی حواست ب حرکت باشه خیلی
اگ حرکتی نداشت بیخیال نباش
یچیز شیرین بخور چند دقیقه راه برو چنتا سرفه محکم بکن بعد ب پهلو دراز بکش ۵تا حرکت تو نیم ساعت داشته باشه خوبه
اگر نبود برو بیمارستان.
اینا حرفای دکترم و تجربه خودمه
استرس نداشته باش اما خیلی حواست باشه

حرکتای شما ربطی نداره عزیزم،حرکات خود بچه باعت میشه گره بخوره یا دورگردنش بپیچه،

نگران نباش عزیزم .
خم نشو
سعی کن زیاد پهلو ب پهلو نشی بشینی و پهلو بشی
یهویی بلند نشی از سرجات
مشکلی نیست عزیزم خیلیا اینجوری پیش میاد واسشون دیگ‌حرکاتش رو چک کن فقط نگران نباش

باید حواست تکون خوردن خود جنین باشه
یهو میبینی یه حرکت میزنع بند ناف باز میشه اون خودش هی شلوغکاری کرده پیچیده نگران نباش .
فقط حرکاتاشو در روز بشمار

سوال های مرتبط