۴ پاسخ

قطره آ د من فقط میدم بدو تولد۴۹سانت بود دخترم البته ۳۴هفته بدنیا اومد ۴۶روزگی ۵۳شده ۳روز دیگه نوبت واکسن داره مطمئنم بازم رشد داشته

فقط قطره آد رو ب موقع بده

قطره اد میدی بهش

دو ماهگی چقد رشد کرده بود

سوال های مرتبط

مامان یوسف جون💙😘 مامان یوسف جون💙😘 ۱۳ ماهگی