۴ پاسخ

شیرخودتون رو میدین یا شیرخشک چ مارکی

آره عزیزم منم 3100بود ی ماهگی 5100دکتر گفت چون شیر مادر میخوره عالیه

اره خیلی ماشالله

بله عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی