دخترا درد زایمان مث معاینه تحریکی یا بدتر باز😭

۹ پاسخ

خودت چی فک میکنی😵‍💫

معاینه درد نداره

معاینه درد نداره که
حداقل درد پریود بگو

همون درد پریود رو در نظر بگیر با چند برابر افزایش درد 😅

معاینه ک درد نداره😬😬😬

قابل مقایسه با هیچ دردی نیست 😢اگه میتونی حتما اپیدورال بگیر

قطعا بدتر هست
ولی خدا قدرت تحملش میده

صد برابر معاینه تحریکی درد داره مخصوصا دردش تو کمرته بیشتر

شما اگه زایمان اولت هست اپیدورال بگیر

خیلی بدتره من سر زایمانام واقعا اذیت شدم و از الان ترس زایمانمو دارم

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی