خانم ها من جفتم خلفی هس چرا هیچی حس نمیکنم کیا هنوز حس نمیکنن

۷ پاسخ

زوده گلم

من فقط گاهی دست میزارم رو شکمم نبض میزنه زوری پیداش میکنم ببینم حالش خوبه یا ن😂

ن من موقع دخترای دیگم از دوماه مثل نبض میزد زیر شکمم الان ن هیچی با این که اینم دختر هست

منم خلفی حس نمیکنم میگن دختر ۶ ماهگی تکون میخوره

شاید چربی شکمی دارین،و اینکه خیلی اهسته هست ضربه های الانش تشخیصش سخته

منم جفتم خلفیه عزیزم خیلی کم حس میکنم

چون زوده🤗

سوال های مرتبط