منو دخترم هم بالاخره وارد ماه ششم شدیم ...خیلی دیر میگذره 🤗🫡

۸ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح وتركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

مبارکه عزیزم

برا من که ماه پنج عین برق گذشت، ۴خیلی طول کشید‌چون استراحت بودم
هفته دیگه هم میرم ۶، خدا کنه زود بگذره جوجه رو بغلم کنم🥹

نه خوبه سبک ماه هفت دیر میگذره

من ک هرکار میکنم ماه پنجم تموم نمیشه نمیدونم چرا اینقد این ماه طول کشید

اتفاقا ماه ۶ برای من خیلییییی زود داره میره

چشم به هم میزنی میره ،کجا دیر میگذره من منتظرم ببینم کدوم ماه دور میگذره ،هر ماه زودتر از ماه قبل ..عمرمون میره

خیلی ب اندازه یکسال ماه ۶ میگذره

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم🤰🏻💖 مامان دختر نازم🤰🏻💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نوراخانوم مامان مامان نوراخانوم ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته سی‌ام بارداری