اصلا سخت نیست از روز اول پریود تا روز ۱۴ـ۱۵ بهت دارو میدن حالا بسته به شرایط خودت یکی روزی یدونه آمپول مثل من یه سری هام دوتا
بعد میری واسه تخمک کشی جنین ها تشکیل میشن
دو ماه بعدش شرایط رحم که نرمال شد دوم پریود میری داروها انتقال رو استفاده میکنید بازم وسط سیکل برات انتقال رو انجام میدن دو هفته بعدش تست مثبت و مبارکه😍
بخدا از اون غولی که راجب ivf ساختن خبری نیست من دارم انجامش میدم فقط یکم برو و بیا داره
مگه نگفتی تستت مثبت شده؟
دوم سوم پریودی میری سونو میشی دارو میدن کلی امپول داره هرهفته سونو میشی تاروز تخمک کشی مشخص بشه بعدشم یکی دوماه بعد میری واسه انتقال
لایک کن منم ببینم منم ۱۴ایو ای هستم تست منفی خستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.