۳ پاسخ

من سوم پریودم رفتم دکتر برا امپول های هورمونی نوشت بعضی هاشو خودم میزدم بعضی هاشو بیرون میرفتم میزدن ۹ سیکلم رفتم دکتر با سونو وضعیت تخمک ها رو بررسی کرد باز امپول نوشت سه روز بعد رفتم بیمارستان پانکچر برام انجام داد(تخمک کشی)
۱۱ روز بعد پریود شدم این دوره زودتر پریود میشی باز دکتر دارو نوشت و بررسی کرد ببینه پولیپ یا کیست ندارم چون برای انتقال باید پولیپ و اینا برطرف شه من پولیپ داشتم عوارض این امپول ها پولیپ و کیسته. دکتر برام هیستروسکوپی نوشت و پولیپ و برداشت و الان منتطرم پریود بشم بعد دارو مصرف میکنم ۹ سیکلم میرم روز انتقال جنین و تعیین کنه من ۲۱ اردیهشت امپول های هورمونی رو شروع کردم اگه شرایط رحمم نرمال باشه ۲۰ یا ۲۱ اردیبهشت روز انتقال جنینه در حالت نرمال تقریبا دو یا سه ماه پروسه انتقال طول میکشه

تاپیکتو پاک نکن منم بیام ببینم

امپول زیاده یادم نیست چند تا،اولش مکمل میدن و نزدیک تخمک کشی آمپول بعد پانکچر یا عمون تخمک کشی میکنن با بیهوشی، مرحله بعد انتقال جنین که معمولا بدون بیهوشیه درد نداره

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری