من تجربه خودمو میگم شاید ب دردت خورد...صدرا رفلاکس پنهان وحساسیت ب پروتیین گاوی داره ...یه دکتری بهش شیر ببلاک ای ار داد انگار نمیتونست هضمش کنه بی خیال اون شیر شدم بردم یه دکتر خوب بهش پپتی داد و واسه رفلاکسشم گفت خیلی کمه دارو نمیخواد همین سطح شیب دار خوابوندم و بعد شیر ۲۰ دقیقه رو شونه عمودی گذاشتم خیلی بهتر شد حالا اگه صاف بخوابه مدام تو خواب میپره و اروم و قرار نداره ...حتما به پهلو میخوابونم بین دوتا بالشت ...نزار دمر بخوابه این بی قراریش بخاطر رفلاکس ... یه بالشت نازک در حدی که سرش بالاتر از تنش باشه بزار زیر سرش و رو ب پهلو بخوابون و حتما دارو رفلاکسش رو بهش بده
نمیدونم چرا پسر منم چندروزه اینجوری شده یهو با جیغ و گریه ازخواب بیدارمیشه
ینی سکته میزنم توخواب ازجام میپرم نمیدونم چجوری پاشم
دختر منم همینطوره ولی خب رفلاکس داره
دلش درد نمیکنه؟
شایدم دندونای دیگه در راهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.