۳ پاسخ

ی دارو گیاهی هست فک نکنم شما بشناسین .ما بعد حموم میریزیم ب تن بچه عجییییب جلو اسهال میگیره .پسرم ۴روز بود اسهال داشت .دارو هم دادمش خوب نشد .تا امروز ب بدنش زدم اینو دیگه از ۱۰صبح دستشویی نکرده .

علائم دندان نیست عزیزم
خب داروبهش بده

سرما نخورده

سوال های مرتبط

بابای امیرعباس بابای امیرعباس ۲ سالگی