ی دارو گیاهی هست فک نکنم شما بشناسین .ما بعد حموم میریزیم ب تن بچه عجییییب جلو اسهال میگیره .پسرم ۴روز بود اسهال داشت .دارو هم دادمش خوب نشد .تا امروز ب بدنش زدم اینو دیگه از ۱۰صبح دستشویی نکرده .
علائم دندان نیست عزیزم
خب داروبهش بده
سرما نخورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.