سلام.سرلاک چاق کننده پیشنهاد بدید.
ممنون

۲ پاسخ

من اصلاً از غذا های آماده به بچه هام ندادم چون نگهداری داره داخل غذاهاشون دانه کینوا میریزم ببین عالیه خیلی وزن و قدشون خوب شده اگه خواستی بگیری مراقب باش قاطی نداشته باشه من خودم از سایت سفارش میدم اگه میخوای لینک سایت برات بفرستم

سرلاک حریربادام و گندم و موز

سوال های مرتبط

مامان اتی مامان اتی ۱۳ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی