رفتم سونو وزن بچم۱۶۰۰بود اوکیه یا کمه؟

۶ پاسخ

من رفتم دکترم گفت خوبه وزنش

الان ۳۰هفتس وزن بچشم خوبه کم نیست😑

کمه عزیزم باید بیشتر به خورد و خوراکت اهمیت بدی

لیدی میل نمیخوری؟

برا من ۳۱ هفته ۱۵۰۰ بود گفت کمه

کمه غذامغذی بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری