من ۲۱ ماهگی از شیر گرفتم دوتامون راحت شدیم خوابش خیلی بهتر شد
من دو ماهه میخوام بگیرم نمیتونم
گریه میکنه میدم
دو روزه شورشو در آورده اعصاب برام نمونده هی میگم چسب بزنم یهویی قطع کنم تدریجی برا این فایده نداره
آره بگیر دیگه وقتشه
اره بگیر به اندازه کافی خورده
اره بگیر خوبه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.