مامانا سرویکس ۳۷ تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

خوبه ولی سعی کن بیشتر استراحت کنی منم تو هفته‌ی شما ۳۷ بودم الان شده ۳۰ و سرکلاژکردم

خیلی خوبه

فک کنم اره

اره منم چهارده هفته سی هف بود دکتر گفت خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان و پسری مامان کیان و پسری هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان زهراجون مامان مامان زهراجون ۱ ماهگی
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مون مامان جوجه مون ۷ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد