سرویکس ۳۳ تو هفته من طبیعیه به نظرتون؟❤️

۸ پاسخ

بد نیس

من ۳۴ چه ان تی چه آنومالی یکی رو شکم یکی واژینال دادم همین بود و همین موند ولی گفت حواست باشه چون سرویکس یهو میاد پایین

بد نیست

اره منم ۳۵. بودم هفته ۱۳ الان دیگ نمی‌دونم

عزیزم نگران نباش من از اول تا الان ۳۲ بودم دکترمم اصلا نگرانم نکرد دو سه بارم مسافرت رفتم

عزیزم باید استراحت داشته باشی و رابطه انجام ندی چون زیر ۳۰ خطرناکه و معمولا به سرکلاژ میرسه

باید استراحت نسبی داشته باشی

اره ولی مراقبت کن

سوال های مرتبط

مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی