نتیجه سونو ان تیم.طول سرویکس ۳۳ تو هفته من خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم طول سرویکست خوبه
از من از روی شکم ۲۹
سونو داخلی ۳۰ بود دکتر گف فعلا مشکلی نداری تا سونو انومالی

من۴۰بودم دکتر گفت خوبه

اره خوبه هرکی ام گفت پایینه یا لب مرزه یا گفت استراحت کن چرت و پرت گفته دکترن مگه با اعتماد به نفس نظر بیخود میدن مال من از شما کمترم بود دکتر گفت اصلا نیاز به هیچ استراحتی نیست دکترمم خیلی دکتر خوب و معروفیه

استراحت کن بره بالا

من که ۳۵ بودم انتی دکتر گفت خوبه

من داخلی 36 بودم دو هفته استراحت داده دکترم با شیاف🥲

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۵ ماهگی
مامان لنا و جانا مامان لنا و جانا ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری