سلام
طول سرویکس ۳۳ برای هفته من خوبه؟!

۴ پاسخ

مال من ۱۳ هفته ۲۳ بود گفت پایینه انومالی میرم چک میکنه

اره نرماله سرویکس

کمه استراحت کن بره بالا

خوبه ولی زیاد سرپا نمون و وسیله های سنگین بلند نکن که پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری