خانمها سرویکس ۳۳ تو هفته من کمه؟

۵ پاسخ

من انتی ۳۵ بودم گفت خوبه

منم ۳۲ بودم گفت خوبه

کلا استراحت کن بزار تا آنومالی نزدیک چهل باشی خیالت راحت شه
من انتی ۳۶بودم خیلی تحرک کردم باز ۳۵شد اگه استراحت داشتم چهل میشد

من ۳۳-۳۴ بودم گفت خوبه

سرویکس همون دهانه رحم رو میگن ؟

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان لنا و جانا مامان لنا و جانا ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری