سرویکس ۳۳ هفته ۱۱ و ۲ روز کمه؟

۶ پاسخ

تو ان تی منم همین بودم من ۳۴ بودم دکتر چیزی نگفت که کمه

منم‌تو ان تی ۱۲هفته ۳۱ بود آنومالی ام ۳۱ بود تغییر نکرد پیاده روی ام‌میرم هرروز

ی مقداری کمه استراحتتو زیاد کن وشیاف بزار پله خیلی اروم بالا پایین کن.به خودت اصلا فشار نیار

کارای سنگین نکن ک پایینتر نیاد استراحت داشته باشی می‌ره بالا

خوبه ولی اگه پایین تر بیاد خوب نیست خیلی مواظب باش

مهم ثابت بودن عدد تا انومالیه

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙هاکان💙 مامان 💙هاکان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان لنا و جانا مامان لنا و جانا ۲ سالگی
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی