با اب خالی ،مگه برا خودمونو با شامپو و صابون میشوریم که برا اونارو بشوریم ،پی اچ اون ناحیه بهم میریزه
فقط آب
حموم به حموم هم شامپو بچه میزنم
با آب میشورم دیگه
با آب میشورم هردفعه پوشک عوض میکنم
اره بعد هربار دسشویی کردن باید بشوری
دیگه
با اب میشورم تاالان شامپوی چیزی نزدم موقع مدفوع
وقتی وقتی مدفوع میکنه با صابون گیاهی زیتون میشورمش
صابون خیلی خوبیه چربه وبدون بو (چون پسرم پوستش خشکه)
جیش هم کنه با آب خالی
با ای میشورم بعضا با شامپو بدن
با آب میشورم فقط
وقتی مدفوع کرده باشه بااب خالی ک بشورم وقتی میخوای پوشک کنی بو میده بخاطر همین با صابون بچه بوی گل میگیره
با صابون بچه فیروز وقتی مدفوع داشته باشه هنوز پوشکه
اره عزيزم با شامپو بچه البته زمانى كه پى پى ميكنه چون هنوز از پوشك نگرفتمش
بااب مدفوع باشامپو بچه
شاپو بچه
من از نوزادی تا حالا جز آب چیزی استفاده نکردم اصلا هم عفونت نگرفته یا بدنش هرگز نسوخته حتی ماه های اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.