بچها هزینه‌ سزارین بیمارستان مریم ۶۵ با تأمین ۵۰ الان زنگ زدم پرسیدم

۶ پاسخ

خواهرم بنده خدا کرجه شرایط همینه

بیمارستان‌مریم چرا آخههههههه
میخوای هزینه کنی برو آزام
تخت جمشید کسری
مریم جالب نیس

چجوری شامل بیمه میشه
مگه اختیاری نیست؟

منم کسری پرسیدم گفت با تامین اجتماعی۵۰تا ۵۵

صارم اجباری ۸۵ اختیاری صد وخورده ای.....😞

خدایی زیاده از کجا آدم بیاره

سوال های مرتبط