خداحفظش کنه لباس قشنگشو از کجا گرفتی پیج داره؟؟
ای خداا دلسای منم کپ همین لباسو داره😂😍
والا هر سه وعده رو درست میکنم اما متاسفانه مستقیم میره تو سطل زباله 🙂
عزیزم شیر خوردنش بهتر شده؟
سوپ تو شیشه درس کردی براش؟ چون خ خشمزه تر میش
ماشالا بهش باشع چقد نازه و خاستنی شده.. موهاشم بلند شده جوجو
روزی سه وعده و یک وعده هم پوره میوه عصرا میدم،دختر منم میلی به صبحانه نداره،کم میخوره،البته ناهار و شام هم کم میخوره ها🤭
من بیشتر سوپ مرغ و ماهیچه و بوقلمون و از این جور چیزا میدم ،یک روز در میون هم زرده تخم مرغ یا بلدرچین میدم،خرما هم چند روز در میون میدم بهش
من سه وعده در روز میان وعده هم میوه میخوره
صبح ها اکثرا فرنی ، پوره سیب و موز یا سیب و هویج ، ارده و شیره انگور، بیسکوییت مادر و موز و سویق گندم ، تخم مرغ آب پز با خرما
ناهار هم اکثرا سوپ و عدسی و کته و این چیزا یا پوره سیب زمینی و کدو سبز
شام هم ناهار بیشتر درست میکنم واسه شامش هم میزارم
خرما من هفته ای دو سه بار میدم
سیب زمینی هر روز یبوست میاره
منم همشو خودم میخورم 🤦♀️ فقط صبحانه که یا فرنی یا اوتمیل شوهرم میخوره، هر چی میخوره بهش بده هر روزم مشکل نداره
والا هرچی درست میکنم دهنش قفل میکنه نمیخوره
من ۲ وعده بیشتر نمیدم چون ۱۱ ظهر بیدار میشه ناهار و شام فقط .. میان وعده بيسکوئيت
به نام خدا سه وعده هر سه وعده به سطل اشغال یا شکم بنده و پدر منتقل میشه
بله میشه داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.