مامانا اینا چین رو بدن پسرم زده

تصویر
۳ پاسخ

اگزما.پماد فلوسیزان بخر بزن

حساسیت هستش پسر منم روبازوهاش میزنه بردم دکتر تست حساسیت گرفت گفتش به آجیل و سبوس حساسیت داره

احتمالا حساسیت

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو ❤️😘 مامان علی کوچولو ❤️😘 ۳ سالگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی