۸ پاسخ

سزارین گردنمو تکون نمیدادم اصلا.
توی اتاق عملم اینقدر سوال نمیپرسیدم😂
بعد قهوه کافئین زیاد بخور
سریع هم پاشو گنو ببتد راه برو

فردا عملته؟

اینکا میگن سرتو تکون نده و فلان
من تکون دادم دردم نداشتم😐

وای انقد ک بمن گفته بودن اصلا نباید سرتو تکون بدی حرف نباید بزنی فلان بعد اینکه بچه رو اوردن گذاشتن کنار صورتم هم نگاش نکردم 😐 همش اون تکون نخوردنه تو فکرم بود این کار منو نکن تکون بده قشنگ ببوسش 😂❤️

گلم بسکی چقدر گرفت ازت

استرس الکی ندی به خودت. ریلکس برو اتاق عمل
بعد عمل هم به خورد و خوراکت برس . حرف هیچکسم مهم نباشه برات
همین😌

لایه لایه میپرسیدم بریدی؟ فشارم چنده؟
کیسه ابم اصلا اب داشت؟ چون من بخاطر اب ۴ سانت زایمان زودرس داشتم.
بچم کوچولوعه؟
بخیه رو جذبی زدید؟
میشه رویی هم جذبی بزنید؟
تورخدا دراز نبُر😂
بیشتراز ۸ سانت پاره میشم؟
اینقدرررررر حرف زدم ک دکترم گفت بهیییی دودقیقه ساکت شو کارمو کنم🤣😂

از اون آقاهخ هم ک توی ریکاوری کنارم بود نمیپرسیدم شماهم زایمان کردی یانه؟🤣🤣 که اونم جدی بگه نه عمل معده کردم😂😂 من گیج بودم پرسیدم تو چرا جواب دادی مردددد😂

سوال های مرتبط