خببب منم زاییدممم
انشالله آزادی قسمت همه😍😂

۱۶ پاسخ

تازه اول اسیریته🫡😂

مبارکت باشه.... ان شاءالله قسمت ما به سلامتی

مبارکه🥰🥰

سلام عزیزم چند ساعت طول کشید تا زایمان کردی

منکه تو انفرادیم ازاد نمیشم ۴۰ هفته و ۳ روز خخخ🤣🤣🤣

واید برام من دعا کن🥺🤣

مبارک باشه گلم

مبارک عزیزم برامون دعا کن

مبارکه عزیزم بسلامتی
میشه از زایمانت بگی درد کشیدی یا نه؟

بسلامتی ولی تازه اولشه من میگم کاشکی تو شکمم بود دیشب انقدر گریه کردم همش اذیتم میکنه الان دوروزه نخوابیدم اصلا دیشب سر درد چش درد پا درد دندون درد همشو داشتم نخوابیدمم همش تاصبح گریه کردم

تازه اسیر شدی قبلش آزاد بودی 😅

مبارکه عزیزم🧡
روزای شیرینی در انتظارته کنار نی نیت انشاالله😍

سر سلامتی همه زندونیا و در بندا
🤣🤣😂😂😂

قدمش نیک باشد عزیز

مبارک عزیزم بسلامتی برا ماهم دعا کن بسلامتی بچمونو بغل کنیم

آزادی کجا بود تازه اول اسارت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی