سلام خانما چرا جای واکس بچم اینجور شده؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

واسه پسر منم همینجوری شد دست نزدم خودش خوب شد

طبیعیه برا دختر من از این بدتر میشد فقط اصلا فشارش نده و چیزیم بهش نزن خودش خوب میشه

طبیعیه عزیزم هی زخم میشه هی میوفته

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۵ ماهگی