دوستان قند ناشتا از چه عددی بیشتر نباید باشه؟

۶ پاسخ

فک کنم زیر ۹۰

از ۹۴

زیر ۹۵ باشه بد نیس ولی زیر ۹۰ باشه خوبه

زیر ۹۲ باید باشه

تا۹۲.

منکه دکترم گفت زیر 90خوبه

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی