دخترمن ۱۰ دقیقه بعداز واکسن بالا آورد
گفت طبیعیه بش نساخته ولی یبار ن هرچی
شما زنگ بزن از بهداشتش سوال کن
پسرم به پاراکید الرژی داره طعم توت فرنگیه تا میدادم بالا میاورد رفلاکسشو تشدید میکرد کلا همه چی بالا میاورد دیگ ندادم استا بده بهش
پاراکید میدی؟
فک نکنم ربطی ب واکسن داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.