از چند ماهگی میشه نوزاد رو گذاشت توو روروئک؟

۳ پاسخ

من پسرمو از5ماهگی گذاشتم
ولی زمان زیاد رهاش نمیکردم
هرچه سنش بیشتر شد مدت داخل روروئک بودنش هم بیشتر شد
ماشالله هم زود نشست هم اینکه زود راه رفت

اصلا نباید بزاری

۷یا ۸ماهگی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ سالگی
مامان فندق😍😍😍 مامان فندق😍😍😍 ۵ سالگی
مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی