س طبقه پله اومدم از من ی زره ترشح آبکی اومد

۴ پاسخ

خب نرو خطرناکه پله محبوری

بخاطر فعالیت ماهم خونمون طبقه چهاره همیشه پله میزنم هر وقتم پیاده روی میکنم ترشحاتو دارم طبیعیه

منم خونم طبقه سوم مجبورم هی برم و بیام
اشکال نداره

از آسانسور میترسم احساس خفگی دارن

سوال های مرتبط