۴ پاسخ

نه خوبه من به پسرم میدم مشکلی نداره

بله درصد چربیش بالا هستش پسر من ک خورد رفلاکس گرفت

بله من شنیدم میگن سنگینه و یبوست میکنه، اپتامیل نزدیکترین شیر به شیر مادره، اگه بسازه بهش خوبه

سلام بهتره از ابتامیل ۱ استفاده کنید

سوال های مرتبط

مامان ملینا ومانیار مامان ملینا ومانیار ۹ ماهگی
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی