مازراتی دمپا خریدم ۱۵۰۰
جین گرفتم ۲۶۰۰
از لیو گالری
من نخی گرفتم حالت لش یک میلیون ۲۰۰
۲۴۰۰ گرفتم
دیشب دو جا قیمت کردم لی نیم بگ بارداری ۱۸۰۰ و یکی ام ۱۵۰۰ گفت جنسش لی نبود
تو دیجی کالا ارزونتر زده ولی خوب میترسم سفارش بدم سایزا فرق کنه...
من عید گرفتم ۱۴۰۰
مام استایل
من جین خریدم ۲ البته عید
تقرییا یک ماه پیش ۱۷۰۰ گرفتم
من پارسال خریدم برج 9بود فک کنم
1/200
۲ به بالا
الکی گرون کردن آخه بعد بارداری نمیشه پوشید کلا ۳ماه میشه پوشید
جین فک کنم دو و خرده ب بالا
همه قیمت من مازراتی خریدم 1800
۲۳۰۰ به بالا
من مازراتی بگ خریدم ۱و۵۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.