اینجور بچها یک دفعه به حرف می فتن عزیزم وبعد انقدرررر چلچلی میشن که خودت دیگه خسته میشی 😆 دیدم که میگم
بااین تفاسیر همه مابچه هامون اوتیسم دارن،چون بچه های ماهم همینن
ب چ چیزایی خودتونو آزارمیدینا
نه باباها
اوتیسم ارتباط چشم برقرار نمیکنن
بغل نمیرن
خیلی علائم داره.
ی حرف نزدن ک نشونه اوتیسم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.