۳ پاسخ

اینجور بچها یک دفعه به حرف می فتن عزیزم وبعد انقدرررر چلچلی میشن که خودت دیگه خسته میشی 😆 دیدم که میگم

بااین تفاسیر همه مابچه هامون اوتیسم دارن،چون بچه های ماهم همینن
ب چ چیزایی خودتونو آزارمیدینا

نه باباها
اوتیسم ارتباط چشم برقرار نمیکنن
بغل نمیرن
خیلی علائم داره.
ی حرف نزدن ک نشونه اوتیسم نیس

سوال های مرتبط