اینم از فندق ۶ هفته ما🌰👼🏻

تصویر
۱۲ پاسخ

ای جان😍

عزیزم من 4هفته و دو روز هستم دکتر نرفتم گفتم دیگه هفت یا هشت هفته برم برای تشکیل قلب. این سونو واجبه انجام بشه؟

سلام عزیزدلم خیلی مبارکه به سلامتی🌹
گلم برای ساک حاملگی سونو واژینال انجام دادی یا شکمی؟

سلام عزیزم مبارکه
رفتی سونو تو شش هفته جنین هم داخلش نشون داد یا فقط کیسه اب؟

عزیزم مبارکت باشه ولی تا غربالگری اول به کسی نگو که خدایی نمرده چشمتون نزنن

مبارکه چه فندق تو دل بروییی🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️

مبارکه بسلامتی آغوش بگیریش
خدایا دامن منم سبز کن

مبارکه عزیزم صدای قلبشو شنیدی ؟

مبارک عزیزم
فقط ساک حاملگی بود درسته ؟

ای خداوحتما دخمل دوس داری

عزیزممم‌مبارکت باشه

اوخداااا. مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۸ ماهگی
مامان موچی🤰🏻🌈 مامان موچی🤰🏻🌈 هفته بیست‌وچهارم بارداری