خودمو تو اینه نگاه نمیکردم یا موهامو یه طرفه میریختم که کمتر مشخص بشه
هیچی بارداری و غیربارداری نداره دوستشون دارم خیلی بهم میان مث مش شده.
تحمل
تا سه ماه اول که هیچ
بعد با مشورت دکتر رنگ بدون آمونیاک گذاشتم سفیدیامو گرفتم
نداشتم و ندارم.حالا باشه هم بنظرم خوشگلن.
تو حاملگي كه هيچي ولي الان باهاشون حال ميكنم عاشقشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.