۶ پاسخ

خودمو تو اینه نگاه نمیکردم یا موهامو یه طرفه میریختم که کمتر مشخص بشه

هیچی بارداری و غیربارداری نداره دوستشون دارم خیلی بهم میان مث مش شده.

تحمل

تا سه ماه اول که هیچ
بعد با مشورت دکتر رنگ بدون آمونیاک گذاشتم سفیدیامو گرفتم

نداشتم و ندارم.حالا باشه هم بنظرم خوشگلن.

تو حاملگي كه هيچي ولي الان باهاشون حال ميكنم عاشقشونم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی