واکسن زدم بچمو چجور پاشویه کنم ؟؟؟

۳ پاسخ

بهداشت به من گفت پاشویه و خنک کردن یه قسمتایی از بدن باعث میشه تبش بیشتر بشه فقط تبشو چک کن بالاتر از ۳۸ نره

دستمال با آب ولرم خیس کن آبشو بگیر در حدی که نم داشته باشه بذار رو پیشونی یا پشت گردن

پاشویه نکن فقط ۴ ساعتی پاراکید بده لباس کم تنش کن خونه رو هم گرم نکن

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی