کار خوبی میکنی
من هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک.
تقریبا از ۲۰روزگی ۳۰تا سیرش نمیکرد و گریه میکرد دکتر گفت۶۰تا۹۰تا بده که من فعلا ۶۰تا میدم.شیر خودمو بازی بازی میخوره وقتی خوابش میبره سینرو ول میکنه منم کف پاشو قلقلک میدم دوباره بیدارمیشه سینمو میگیره اگه هرموقه سینمو ول کنه منم بیخیال بشم بعد ده دقیقه دوباره بیدار میشه.ولی شیشه شیر رو حتی خوابم باشه ول نمیکنه تا آخرش میخوره و حداقل ۲،۳ساعت میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.