۹ پاسخ

آره طبیعیه من هنوزم گاهی درد و سوزش دارم

باید حسابی به خودت برسی تا زودتر بخیه هات خوب شه

من سزااورژانسی شدم چون به پابود والا من میتونم طبیعی بیارم خیلی بدم میادازسزا ولی خب مجبورم کرد نی نی نچرخید

آره منم ولی بی خیال میزنم اهمیت نمیدم تابیشتردردنکنه فقط کمردردم زیاده خوب نمیشه نمیتونم زیادکارکنم همش استراحت میکنم تاکی نمیدونم

من تازه یکم دارم خوب میشم
سعی کن کار سنگین نکنی که فشار نیاد و درد نگیره

بله ی کم زمان بدین

آره بهتر میشی

طبیعی عزیرم ب خودت برس بزا سیستم ایمنی بدنت قوی بشه

اره عزیزم روز ب روز بهترم میشی

سوال های مرتبط