میفهمم حالتو خیلی سخته ولی نا امید نباش اگه خدا بخواد به هر طریقی بالخره بچه میاد
برو تحت نظر دکتر احتمالا بگه میکرو کنید
دکتر متخصص ارولوژی رفتی عزیزم؟؟
یه دکتر تو قزوین هست خیلی کارش خوبه شاید ویزیت انلاین داشته باشه اسمش هنرفره متخصص اورولوژی
اصلا ناامید نشو
گریه برای چی خواهر الان خداروشکر واسه همه چی درمان هست انشالله شوهرتم درمان میشه و تمام
عزیزم نا امید نشو
مولتی ویتامین بده شوهرت بخوره
تو اینترنت سرچ کن برای تقویت اسپرم چی باید بخوره
ویتامین دی ویتامین ای امگا۳ ب کمپلکس
من تحیق کردم از ترب بخری ارزونتره
من خودم از دیجی کالا خریدم
الان دیدم ترب خیلی ارزونتره
توملت به خدا باشه
بزنی گوگل خرید فلان قرص میاد بالا
عسل طبیعی با مغزیجات ودارچین وزنجییل بهش بده .خرما .گردو .موز تخم مرغ محلی با پیاز وگوجه. انار.داخل غذا ها سیروزعفرون بزار .گوشت گنجشک .گوشت قرمز. آب قلم .اینا مرتب بخوره خوب میشه
ایوای خیلی ناراحت شدم امیدت به خدا باشه گلم
شاید واریکاسول داره ؟
سونو دادید؟
ازدرگاه خداناامید نشو چقد دکترو آزمایش به خیلیامون گفتن نمیشه و فلان ولی خداثابت کرد اون بخوادمیشه کناردکتررفتن و پیگیریت دلتوگره بزن به خدا الهی که محرم و صفرامسال دامنت سبزبشه به لطف خدا و شادی نصیبت بشه هممون انتظار کشیدیم اما نتیجه ی بعدش حسابی شیرینه و ب دل میشینه امیدوارم جواب صبرو اشک هاتوبایه کوچولوی سالم و شیرین به زودی بگیری تادلت شادبشه التماس دعا بااون قلب پاکت عزیزم
منم شوهرم ضعیف بود خیلی دارو خورد فایده نداشت خودم شروع کردم چن ماه بهش فقط گرمی جات دادم خوب شد باردار شدم
خدابزرگه عزیزم ان شاءالله درمان میشه
منم صفره عزیزم خودتو ناراحت نکن خدا بخواد میشه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.