شوهر منم آزمایشش همیشه بدتر از قبل بود یکار میگم بکن به شوهرت برس معجون بده قرص تقویتی بده جنسینگ بده گرده خرما بده جواب میده کارت به دکترا نباشه من همه گفتن حامله نمیشی الان بعد چهار ده سال حامله شدم قید دکتر زدم خودم به شوهرم رسیدم
عزیزدلم اسپرم بی حرکت همسرتون ۷۳ درصده و شکل طبیعی اسپرم فقط ۲ درصد ،نگران نباش ،دکتر رفته همسرتون؟
اگر میتونید بیاید اصفهان پیش دکتر پیمان صالحی، بهترین بهترین دکتر مردان هست با سه چهار نوبت اوکی میشه
بارداری سالم یعنی چی منظورت طبیعی نمیتونی باردار شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.