۱۰ پاسخ

امید داشته باشه ی دکتر خوب برو حتما نتیجه میگری

ولی خب آدم استرسی هستم خیلی نمی‌دونم شاید استرس و ناراحتی نمیزاره باردار بشم.شوهرمم بعضی وقتها میگه باردار نمیشی ک تو ب شوخی ولی من خیلی ناراحت میشم 😭چرا آخه خدایا چرا من نتونم مادر بشم

اما خودم سونو رنگی ندادم .ولی کیست و مشکل و اینا ‌تو سونو نداشتم دکتر گفت مشکلی ندارین .

شوهرم هیچ مشکلی ندارع نمونه اسپرم داده مشکلی نداشت منم خودم وزنمو آوردم پایین قبل از عید سونو دادم یه فولیکول ۱۵داشتم روز ۱۲سیکل بعد دوسه روز هم دکتر آزادسازی داد آوابوست فرتیل لتروزول هم مصرف کردم ولی نشد ک نشد .

عزیزم من ۶ماه اقدام بودم نشد رفتم طب سنتی دکتره گفتم ۶ماه اقدامم وهر داروی بگی خوردم نشد که نشد دارو سنتی داد ودکمه سینو دست زد دید مث آب دوقطره ریخت گفت یک هورمون دربدنت هست که نمی‌ذاره بارداربشی داروهاشو خوردم وخدارو شکر تو اوج ناامیدی باردار شدم
الهی به حق فاطمه زهرا همه اقدامیا مثبت بشن

عزیزم درمان رو داری ادامه میدی

شوهرت نمونه اسپرم داده آزمایش

عکس رنگی رحم انداختی ؟!

مشکل تون کجاست

قطعابدون مشکل نیستین هم خودتون هم شوهرتون ازمایشات کامل رو انجام بدین تحت نظر دکتر باشین به امید خدا حل میشع

هیچ کار خدا بی حکمت نیست غصه نخور عزیزم

سلام فاطمه جان خوبی نامیدنشو پیج دکترماماروبدم برواصلاح سبک مطمعنم نتیجه میگیری

منم دوساله اقدامم نمیشه که نمیشه 😭😭😭

سوال های مرتبط