۷ پاسخ

مگ بینیت و عمل نکردی؟؟
تا یکسال بعدش نبایذ باردار شیااا

من تو دومین دوره اقدامم باردار شدم
کلا همینجوری اقدام میکردم گفتم تا ۶ ۷ دوره نمیرم دکتر و بابتش استرس نداشتم
اما قبلش خودمو و همسرم رفتیم آزمایش
با اینکه اوکی بود دوتامون مکمل تقویتی هم مصرف میکردیم منم ورزش و پیاده روی میکردم
تغذیه همسرت خیلی مهمه
هیج نگران نباش

اول از همه اصلا استرس نداشته باش و فکر نکن
دوم ویتامین بخور برای من دکتر کیوتین،روفولیک،اسید فولیک،امگا 3 و ویتامین d نوشته بود برای همسرم اسید فولیک و ویتامین c نوشته بود مصرف کردیم بعد دو ماه نتیجه گرفتیم

عکس رنگی برو

بهش فکر نکن جانم؛ اولین چیزی که نمی‌ذاره استرس و نگرانیه؛ بعد از همسرت هم بخواه آزمایش بده اگه آزمایشهای شما سالم و سلامتی و یکسال از اقدامتون میگذره؛ چون تا یکسال طبیعیه

منم یکساله و یک‌ماهه🥲

چه مدتیه ک تو اقدامی عزیزم؟ همسرت آزمایش داده؟

سوال های مرتبط