مگ بینیت و عمل نکردی؟؟
تا یکسال بعدش نبایذ باردار شیااا
من تو دومین دوره اقدامم باردار شدم
کلا همینجوری اقدام میکردم گفتم تا ۶ ۷ دوره نمیرم دکتر و بابتش استرس نداشتم
اما قبلش خودمو و همسرم رفتیم آزمایش
با اینکه اوکی بود دوتامون مکمل تقویتی هم مصرف میکردیم منم ورزش و پیاده روی میکردم
تغذیه همسرت خیلی مهمه
هیج نگران نباش
اول از همه اصلا استرس نداشته باش و فکر نکن
دوم ویتامین بخور برای من دکتر کیوتین،روفولیک،اسید فولیک،امگا 3 و ویتامین d نوشته بود برای همسرم اسید فولیک و ویتامین c نوشته بود مصرف کردیم بعد دو ماه نتیجه گرفتیم
عکس رنگی برو
بهش فکر نکن جانم؛ اولین چیزی که نمیذاره استرس و نگرانیه؛ بعد از همسرت هم بخواه آزمایش بده اگه آزمایشهای شما سالم و سلامتی و یکسال از اقدامتون میگذره؛ چون تا یکسال طبیعیه
منم یکساله و یکماهه🥲
چه مدتیه ک تو اقدامی عزیزم؟ همسرت آزمایش داده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.