۴ پاسخ

گلم هفته ۷ با ازمایش خون
.ازمایشگاه نیلو انجام میده
هزینشم فک کنم ۳,۵۰۰ هستش
فقط برای جنسیت هستش
سلفری نیستشا .این فقط جنسیت رو میگه بهت حتما تماس بگیر راهنماییت میکنن ☺️☺️

باید بری سل فری دور بر ۱۰تومنه

۱۳هفته

هفته دهم با سل فری.پارسال ۶تومن بود.امسال شنیدم میگن ۱۲.البته خب کلا ژنتیکم بررسی میکنه و یه سری اختلالات

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری