گلم هفته ۷ با ازمایش خون
.ازمایشگاه نیلو انجام میده
هزینشم فک کنم ۳,۵۰۰ هستش
فقط برای جنسیت هستش
سلفری نیستشا .این فقط جنسیت رو میگه بهت حتما تماس بگیر راهنماییت میکنن ☺️☺️
باید بری سل فری دور بر ۱۰تومنه
۱۳هفته
هفته دهم با سل فری.پارسال ۶تومن بود.امسال شنیدم میگن ۱۲.البته خب کلا ژنتیکم بررسی میکنه و یه سری اختلالات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.