برای من فکر کنم ۲ یا ۳ بار.
برا من فقط تو اتاق عمل انجام دادن
دوبار یکی از ریکاوری ک میای بیرون
یکی هم وقتی میری بخش
میگن بستگی به شدت خونریزی و جمع شدن رحم ربط داره،اگ خونریزی شدید باشه و رحم خوب جمع نشده باشه بیشتر انجام میدن...
با اینکه میگن درد داره ولی خو چیزیه ک برای سلامتی مادرِ،باید تحمل کرد😵💫
واسه من بعد که از ریکاوری آوردن یک بار انجام دادن بی حسی رفته بود خیلی وهشت ناک بود
مال من سه بار ماساژ دادن البته دردش زیاد نیس
واسه من دو بار هر بار ۳ ۴ بار فشار داد 😵😵
۲ بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.