۲ پاسخ

اینکه بالا آورده خوبه، یکم معدش پاک میشه ولی حتما از یه دکتری که اون گیاهو میشناسه سریع بپرس
چون بعضی گیاها خطرناکه
اگه گیاه خطرناکی نیس پس ان شاءالله چیزیش نمیشه ولی بازم حتمممما زودتر از دکتر بپرس
یا اورژانس زنگ بزن ببین میگن لازمه ببری شستشو معده بدی یا دیگه زمانش گذشته

شاید ی تیکه بزرگ خورده واسه همین عوق زده

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری