کسی حین سزارین چسبندگی هاشو تمیز کرده دکتر؟

۶ پاسخ

من چسبندگی نداشتم کیست داشتم برام درآورد

هرکاری بخوای میکنن هزینشو میگیرن البته اگه دکترت انجام بده دیدم بعضیها هم چسبندگی هم کیست یا گاهی پوست اضافی شکم وهم بر میدارن .

آره مامان سودا تو دوستام هست انجام داده کیستش رو هم برداشته

سلام عزیزم اره یکی از آشناهامون انجام داد

چسبندگی چیه؟

اره تمیز کردن چند نفرو دیدم

سوال های مرتبط