۱۰ پاسخ

عزیزم بازم خداروشکر ک تا اینجا رسیدی😍
دیگه از اینجا ب بعدش مشکلی نیس بچه کامله
استرس کمتر میشه🥹❤️

ایشالاه دو سه هفته دیگم میمونه بعد میاد به سلامتی بغلت

خداروشکر به هفته های امن رسیدی عزیزم🥹❤️اصلا نگران نباش

من الان که همه تنم درد میکنه...
چشمام از بی خوابی فرمش عوض شده میفهمم مادر بودن یعنی چی🥹🤱🏻
واقعن خسته نباشی مامان جان🥹💗

الهی دورت بگردم خوشگلم🥺🩷انشالله میگذره این روزا گل دختریو صحیح و سالم بغل میکنی خستگی تمام این روزا از تنت میره😘🫂

چرا سرم زدین،؟

وایی منم دیشب پاره شدم چهارساعت زیرسرم بودم

تحمل کن عزیزم دو هفته دیگه ب خیر و خوشی بگذره ب چشم ب هم زدن میگذره

عزیزممم🥺🥺

خداشفابده
اخ ک منم دوساعت پیش ازبیمارستان مرخص شدم ازدیروزبستری بودم خسته وکوفته شدم

سوال های مرتبط