۵ پاسخ

عزیزم با وزن تولدش مقایسه کن.
۳ ماهه دوم باید روزی ۲۰ گرم بگیره

واي نگو از اين وزن كه كمرم شكسته. دختر منم همينه اصلا وزن نميگيره. ميخوام سر به بيابون بزارم ديگه والا نميدونم چيكار كنم

بچتو با کسی مقایسه نکن.اگه رو نمودار رشدشه پس مشکلی نداره

وزن تولدش چقدر بوده

سر۴۰۰ گرم غصه گرفتی😅
بابا اون وزن پوشک و لباس بوده

سوال های مرتبط