از ٦ ماه مي شه داد ولي بستگي به بچه داره و خودتون بايد آمادگيشو داشته باشيد چون خطرناك تر از غذاي پوره ست. اول بايد بلد باشه بشينه ، حتما تو صندلي غذا بشينه صندليشو بهينه كنيد يعني سيني صندلي بين ناف و سينه باشه دورش محكم باشه (كه خطر خفگي نداشته باشه) ، ميل به غذا داشته باشه ، اشتياق به غذاي سفره نشون بده و…. بعد مي شه غذاي انگشتي داد يعني مثلا هويج كاملا پخته باشه كه بين دو انگشت كامل له بشه اندازه هويج اندازه دو انكشت وسط و اشاره خودتون باشه ، بزاريد جلوش خودش برداره .
نمیدونم به منم بگید .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.